364 de sătmăreni au solicitat ajutor la încălzirea locuinței în prima săptămână de preluare a cererilor
Direcția de Asistență Socială Satu Mare le reamintește sătmărenilor că activitatea de preluare a cererilor și a declarațiilor pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei și a suplimentului pentru energie continuă și săptămâna viitoare, în 25 – 28 octombrie 2021. Solicitările se preiau de luni până joi în intervalul orar 08.30 – 13.30.

În prima săptămână de preluare a cererilor pentru acordarea ajutorului la încălzirea locuinței pentru sezonul rece 2021/2022, 364 de sătmăreni s-au prezentat la Direcția de Asistență Socială Satu Mare în acest sens. 
    

Practic, 345 de sătmăreni au solicitat ajutor la încălzirea locuinței cu gaz, 8 la încălzirea locuinței cu energie electrică și 11 sătmăreni au solicitat sprijin financiar pentru încălzirea locuinței cu lemne. 
    

Direcția de Asistență Socială Satu Mare le reamintește sătmărenilor că activitatea de preluare a cererilor și a declarațiilor pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei și a suplimentului pentru energie continuă și săptămâna viitoare, în 25 – 28 octombrie 2021. Solicitările se preiau de luni până joi în intervalul orar 08.30 – 13.30. 
  

Cererile și declarațiile pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei și a suplimentului pentru energie se depun de către persoanele a căror venituri sunt în limita plafonului de 1386 lei pe membru de familie și respectiv 2053 lei pentru persoanele singure la sediul Direcției de Asistență Socială Satu Mare, strada Ilișești nr. 4. 
   

În continuare, formularele de cereri și declarații pe propria răspundere precum și actele necesare întocmirii dosarului și lista de bunuri ce conduc la excluderea acordării acestui ajutor pentru încălzirea locuinței/ supliment pentru energie, pot fi ridicate de la sediul Direcției de Asistență Socială Satu Mare.
     

Pentru obținerea acestor forme de sprijin, solicitanții vor prezenta la sediul Direcției de Asistență Socială Satu Mare o cerere însoțită de documentele justificative privind componența familiei, veniturile realizate și bunurile aflate în posesie. 
Vă reamintim că pentru evitarea acordării de drepturi necuvenite, Direcția de Asistenţă Socială Satu Mare poate solicita informații de la instituțiile/autoritățile competente, pe bază de protocol (ANAF, DITL). Orice modificare intervenită în componenţa familiei şi a veniturilor acesteia se comunică Direcției de Asistenţă Socială Satu Mare, în termen de 5 zile de la data modificării, prin depunerea unei cereri de modificare având atașate documentele justificative.
 

Toate informațiile despre cuantumurile şi nivelurile venitului net pe membru de familie în vederea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinţei/suplementului pentru energie cu gaze naturale, energie electrică sau cu lemne, cărbuni, combustibili petroliferi  le obțineți accesând materialele informative atașate pe site, în rândurile de mai jos. Tot aici puteți  descărca formularul de cerere şi declaraţie pe propria răspundere, lista actelor justificative solicitate și lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării acestor beneficii sociale.

Documente
Politica de Cookie